Blir galen!

Ska försöka att inte skriva för mycket men guuuuud den där underbara lilla känslan i magen när man är me en person som verkligen gör allting så mycket bättre. Det räcker med att personen är inärheten och man kan verkligen inte vara sur/ledsen/deprimerad som jag känner nu förtiden. Jag vet inte varför men jag har börjat må ganska dåligt, jag blir snabbt sur eller ledsen på personer och ibland utan någon anledning alls. Känns skit jobbigt och nu skriver jag ut om det på bloggen för jag kan inte snacka me personer här om det som jag kunde me mina gamla kompisar. Mår skit nästan hela dagarna för jag väntar bara tills det kommer en sån där stund då jag blir sur eller ledsen men sen kommer den där speciella personen och hela världen lyser upp och verkligen inga beskymmer finns längre, man bara måste le och slappna av igen. Det är den där personen som gör att man inte vill hem på helgerna och längtar till skolan på måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0