Glömt att uppdatera

Jag erkänner att jag helt och hållet glömt av bloggen men har en ganska bra förklaring och det var att jag var helt slut igår efter att nästan en hel vecka varit uppe sent och sovit dåligt. Bröt ihop på sista lektionen igår och var tvungen att gå och lägga mig. Idag mår jag iallafall bättre och eftersom syskonen inte har studiedag är jag själv hemma med sjuka syrran. Har precis färgat hennes hår brunt, men färgen är för gammal kom hon på när jag höll på att färga henne och då var redan fägen i så får se hur det blir. I eftermiddag kommer pappa och hämtar hos och sen åker man till Tidaholm och på söndag blir det tatuering! Taggad till hundra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0