Ryggont

Blev inte mycket bloggande igår som jag lovade pga ryggont. Jag har så förbannat ont i ryggen och det började igår vid lunchen ungefär och efter det har det bara blivit värre. Har både fått massage och ryggen knäckt av mina kompisar men inget verkar hjälpa. Nu på förmiddagen ska jag igentligen ha stängsling (för er som inte vet var det är så sätter man upp nytt stängsel elr tar ner) men jag kan inte vara me för jag kan inte böja mig ner så jävla ont gör det. Det räcker till och med att jag andas och jag känner smärta i ryggen. Jag fattar inte heller vad det är jag gjort som gör att jag har fått så ont i ryggen. Jag hoppas verkligen att det går över innan fredag för då ska jag stanna kvar i Skövde och shoppa och kanske bio med syrran och då kan jag ju inte ha såhär jävla ont i ryggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0