We are never getting back to the old school

Bara älskar att jag jämt få sluta tidigare!! Hade biologi nu på eftermiddagen och fick sluta över en timme tidigare bara för att jag var klar med allt, underbart!
På förmiddagen har jag varit ute och arbetat på skolans åkrar, skit tråkigt och jobbigt men eftersom jag itne ska gå nån inriktning inom lantbruk så slipper jag göra dedär något mer. 
Under biologi lektionen kom någon ny biskop för Skaras stift eller nått och tittade snabbt när vi pratade om kolets kretslopp. Men det var ju itne bara han som kom in i klassrummet utan massa jävla olika präster så jag satt mest och undra vem som var själva biskopen. Efteråt fick jag ju reda på vem utav dom som det var. 
Kom nu på att jag inte har berättat om igår... Kunde tyvärr inte blogga på kvällen eftersom Markus sov hos mig och vi var uppe till typ 12 och kollade på film och jag var skit trött så orkade inte ens tänka på att blogga. idag är jag jävligt trött också för jag sov inte så mycket under natten (jag vet vad ni tänker nu men nej..) det var bara så fruktansvärt trångt med två pers i min säng som bara är gjord för en. Sen så hade jag bara en kudde och den tog jag så Markus tog sin tröja och sov på den, tycker synd om stackarn men jag ville verkligen ha min kudde. 
Ne gud vad mycket jag skrivit nu... aja tänkte städa lite och sedan ikväll blir det SMÖRGÅSTÅRTA!<3
Bloggar mera ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0