Sexprov

I eftermiddag gäller det. Jag är så nervös så jag tror jag dör snart. Om jag inte får ett A nu så har allt pluggande varit i onödan. Jag har lyckats motbevisa vad läkarna sa om att jag kommer ha svårigheter att plugga in saker. Jag har lärt mig killen inre och yttre könsdelar, 13 ord totalt och vart dom sitter. Jag har lärt mig kvinnans inre könsorgan, 20 ord totalt och vart dom sitter. Jag har lärt mig 13 ord om sexuell läggning och vad dom betyder. jag har ävn lärt mig 5 könssjukdommar, vad symptomen är, hur vanligt det är, botemedel, följsjukdommar, osv.. 
Jag har pluggat in alla dom orden samtidigt som det är en jobbig period för mig. Så många ord klarar jag inte ens när jag är frisk. Jag är stolt över mig själv och trodde aldrig att jag skulle kunna pressa mig så långt. Förhoppningsvis får jag ner allt på papper till läraren idag. För det här ska jag klara, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0