Vidrigt

Har nog aldrig känt mig så förnedrad. Att folk inte kan stå för de dom gör utan snackar sin skit bakom ryggen gör att ja får fruktansvärt ont i magen. Klarar knappt av att se denna personen i ögonen längre.. Trodde inte de skulle bli såhär men usch tiden kommer tydligen ikapp och nu känns det inte som ett paradis längre. Allt fakta når mig tillslut och nu när jag får reda på mer och mer når ja bara illa!
Idag är en sån där dag då jag bara vill skrika på människan och slå så hårt ja bara kan. Får träna bort min ilska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du om någon ska ju inte säga något om folk som snackar skit när du glappar som en full hyena.

2014-09-23 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0