Löp

Jag har nog aldrig varit så uttråkad som jag har varit denna veckan. Ida löper och man är fan inte välkommen någonstans med en löptik. Det ända vi gjort är att springa i skogen och små promenader längs kanalen. Hon är tvungen att vara hemma i lägenheten i 3 veckor!! Hon får inte vara på skolans område om hon löper och jag tycker att det är totalt kasst. Om man nu ska förbjuda tikar ifrån ett speciellt område om dom löpar kan man väl lika gärna förbjuda kvinnor när dom har mens. Så löjligt! Jag vet att vissa hanar kan bli galna av löptikar men jag tog det som träning med mina hanar såfort i mötte en löptik. Istället ska tikar bli förbjudna på områden bara på grund utav att vissa tycker deras hundar blir "jobbiga". 
Det har inte ens gått en vecka med löp och det ska gå tre innan hon får hänga med på lektioner och vi får träna på plan! Man kan inte ta 3 veckors paus bara sådär. Ingen använder ju träningsplan här ändå... Kassa människor som bara förbjuder så att problemen kan försvinna.
Acceptera löptikar!!
//Irriterande matte


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk till skolans plan och träna helger när det ändå inte är någon där 👍

2015-02-28 @ 12:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0