Adolf Hitlers liv

Hade så fruktansvärt tråkigt och längtade efter att plugga och skriva uppsatser, så jag startade på en egen om Adolf Hitlers liv. Eftersom min nasse pappa är intresserad av sånt här och jag själv har koll på det riktigt bra så tänkte jag att det var kul att skriva en uppsats om det här. Jag vet jag har inget liv som skriver uppsatser bara sådär men jag är sån, jag tycker det är kul att söka reda på saker som hänt genom tiderna och fördjupa mig i det. Kanske lägger upp min "uppsats" på bloggen så ni får läsa den eftersom jag ofta vill visa att jag kan och skryta när jag skrivit något.
Skrev ju en uppsats om Vietnam kriget innan jag slutade 9an för att kunna nå VG i historia och efter det har jag bara längtat hela sommaren på att skriva mer. Va kan jag säga, sådan fader sådan dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0