Bild bomb från dagen

Var och paddlade med familjen, Nisse, Albin, Hanna och Tedd idag. Jag har ju paddlat kanot förut så det var ju inget nytt men det gick ju inte särskilt bra i början... men sen fick jag till slut grepp om det. Jag satt tsm med mamma och guuuud vad hon tjatade om att jag skulle svänga dit och svänga hit bla bla bla.. seriöst så är det omöjligt att faktiskt försöka koncentrera sig på det man ska. Man hinern inte ens reagera att man ska byta sida innan hon ryter till "BYT!!", shit asså... Aja jag hade åtminstonde inte så stora problem som mina bröder. William och Simon skulle paddla tsm och det slutade så illa att Simon reste sig upp i kanonen och vände sig om och började slå William med paddeln. Det var så jävla kul så ingen kunde hindra honom utan alla bara satt och garvade ihjäl. Dom rykte ihop ett par gånger under turen...
Men det var iallafall jätte mysigt och nånting som vi måste göra om, sjukt mysig dag. Och när man kom hem hoppade man i poolen med bröderna och sen sola man en stund ett perfekt avslut på denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0