Förlåt!

Förlåt för att jag inte bloggade igår men var lite upptagen för kunde verkligen inte skriva när någon hänger över min axel och kollar vad jag skriver, har svårt när nån ser vad jag skriver. Men idag ska jag faktiskt inte vara upptagen alls efter skolan för nu har jag bestämt idag blir det en slappa själv dag! Jag vet det kommer sluta med att jag ändå spenderar kvällen med någon men nu menar jag faktiskt allvar.
Skolan känns inte lika awesome idag efter att man blir väckt i natten av en viss person som hotar mig att göra mitt liv till ett helvete om jag inte slutar snacka skit. Men att säga till sina närmaste vänner som man bryr sig om att man inte gillar den personen och att han är en player så håll er undan för han skapar bara problem, det är tydligen att snacka skit (?) Aja kan väll lika gärna berätta för honom vad hans "älskade" vänner snackar bakom hans rygg. Ärligt talat är jag så jävla irriterad! inte bara på den här personen utan även dom som går och snackar skit och inte kan hålla käft finns så många tjejer här nu som visar vilka dom här tillslut, bicthiga jävla mesar! Fan kom och säg saker till personen istället om du nu stör dig på en person.
Aja igår åkte jag iallafall traktor!!! Omg det roligaste jag gjort och jag ägde på det också! Körde med Robin och jag tror fan han blev imponerad. Nu är jag iallafall en riktig bonne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0