Hemma!

Tillslut så är jag hemma efter en hel dag i skövde med dom bästa! En helt klart underbar dag och fått mig verkligen gladare. Victor hjälpte mig stort med vissa personer som skickar sms till mig 24/7. Han ringde upp dom och skällde ut dom totalt jag och moos höll på att garva ihjäl, du är för underbar victor!
Efter ett bra tag ute på stan drog vi hem till victor och jag fick spela "left 4 dead" medans dom satt och filma mig... Jag höll på att skrämmas ihjäl men jag var faktiskt riktigt bra, dog inte en ända gång förrän jag tröttnade och slutade spela.
Så nu är jag hemma igen och bröderna vill att jag ska baka muffins men orkar inte. Så istället ska jag mysa till det med monopol och popcorn med dom istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0