Home sweet home

Kom hem igår vid 9 tiden och sen hände det en hemsk sak, min lilla albin dog inatt, klockan 3 tog han sitt sista andetag.. Har mått så fruktansvärt dåligt och natten har varit en plåga därför har jag inte orkat varken blogga elr ens logga in på datorn. Begravde honom imorse med mamma bakom huset på vår lilla kyrkogård för speciella djur.
Idag åkte man till sommarland (sista gången i år) för att komma på andra tankar och snart ska man iväg igen till skövde med mamma occh kolla på en lägenhet och köpa hårfärg. Sen kommer jag lägga all min tid på att packa ikväll och imorgon drar man in till fkp och klipper mig. Allting är så stressigt och det hjälper inte att min ängel försvann..
Lägger upp bilder ifrån kusten och dagen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0