Lugg

Jag har verkligen insett nu att jag var fruktansvärt ful i lugg! Jag har inte insett det förrän nu att jag faktiskt inte passade i det. Jag skulle lyssnat på alla idioter som sa det, förlåt för att jag blev sura på er för att ni sa sanning.
Smaken ändras la hela tiden för nu tycker jag att mitt hår är snyggt nu men det kommer säkert ändras efter ett tag och då kommer jag sitta som nu och tänka tillbaka på vad fan jag tänkte med som gick runt så.
Ska ju snart fixa mitt hår igen fast jag ska bara klippa det lite lite kortare och min lugg som jag har dragit åt sidan ska jag ju låta växa ut så det blir lika långt som resten av håret men det tar ju sån tid! Känns ju som den inte växt nått.
(då)
(då)
(nu)
(nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0