Nervös

Känner att jag börjar bli en aning nervös nu... imorgon drar jag och jag är så nervös över vem jag ska dela rum med elr om jag typ klantar till mig som vanligt första dan lixsom elr tänk om jag typ går fel/vilse elr att jag glömmer packa med nånting viktigt elr om jag missar tåg/buss när jag ska hem, ååååh så mycket som jag oroar mig över...! Aja vad är det värsta som kan hända? Jag dör ju åtminstonde inte, eller...? Ne nu får jag sluta tänka på allt det dålig och tänka på allt bra istället. Jag flyttar ju! Ett litet steg för människan men ett stort steg för männskligheten elr nått sånt. 3 år ska jag spendera i en ny stad, ny skola och med nya vänner. Kan knappt fatta att det är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0