Packat och klart

Allt färdigt för att dra tillbaka till Töreboda igen imorgon. Kommer bli fett skönt att träffa sina underbara vänner igen. På tisdag kommer familjen upp och firar min födelsedag! Blir mys me tårta och presenter även så ska jag låta bröderna härja nere hos robin och ozzy, dom kan behöva lära sig städa lite. Sen så blir la veckan bara helt "vanlig" och i helgen blir det matfestivalen med vänner. Lite så ser min vecka ut och ska ta riktigt många bilder på tisdag ifrån min födelsedag så att deet kan bli en bildbomb. 
Aja precis käkat occh funderar på att snart dra mig till sängen och sova blir ju att gå upp tidigt imorgon och gå upp till valtorp för ta bussen till Töreboda. Bloggar kanske på morgonen imorgon annars blir det inget mer bloggande för idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0