Saknar mitt gamla rum..

Asså börjar sakna mitt gamla rum sjukt mycket eftersom jag hade täckning där och kunde ligga i sängen och smsa men nu måste jag gå ut på balkongen för att få nån täckning, och jag är ju så jävla lat så nu har jag börjat skita i att smsa när jag är hemma och det är ju fan inte normalt. Ne men usch as jobbigt och mitt jobbigaste och ända problem just nu.
Men har suttit ute ett bra tag med några personer och käkat lite go mat och haft det allmänt slappt. väntar just nu på att efterrätten ska bli klar och tänkte att jag kunde sticka in snabbt och titta till min bebis och blogga lite snabbt.
Min bebis sover lugnt på en utav mina kuddar och det känns som jag inte kommer få tillbaka den på ett bra tag.. tyvärr men hon är så söt så jag låter henne få vad hon vill. Skämmer alltid bort mina bebisar!<3
Imorgon blir det att ta tag i livet och städa hönshuset, städa tiffanys bur, bada både tiffany och bebis tänkte jag. Så det blir mycket att göra men känner för att arbeta lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0