Sälen

Som alla säkert vet så hatar jag vintern. Snö och kallt är det värsta jag vet! För två årsen åkte jag med min familj till sälen och i år åkte dom ju utan mig för jag ville absolut inte med. Dom tänker åka nästa år igen och det är ett sånt jävla tjöt om att jag ska hänga med. Asså vem vill vara där? Vem vill gå runt i massa kläder och svettas och frysa samtidigt? Jag spyr bara tanken på att få på mig mössa,vantar,jacka och massa andra kläder som får en att se fet ut. Jag vill kunna njuta av skön sol i bikini och ligga vid poolen hela dagen, elr sena kvällar ute och grilla utan att behöva frysa och ta på sig massa fetto kläder.
Önskade verkligen att vinter och snö inte fanns elr att jag bodde i typ thailand elr nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0