Snabbt inlägg

Drar snart upp till valtorp för att ta buss in till skövde och träffa mina gullungar victor och moos. Vi bestämde att vi skulle träffas idag sent inatt eftersom jag inte mår särskilt toppen just nu och behöver träffa dom och komma på bättre tankar.
Fick panik när jag vaknade klockan 12 idag och bussen går 13:30 ifrån valtorp och jag tänkte att jag aldrig skulle hinna med bussen men nu sitter jag här och är helt klar. Nu när jag tänker tillbaka kanske jag borde lyssnat på adam och inte lagt mig klockan 2... brukar aldrig sova längre än 11 förutom just idag då jag faktiskt inte ville sova länge. Aja nu ska jag se till att bröderna kommer klara sig utan mig idag, bloggar sen när jag kommer hem igen och berättar om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0