Söndag

Har precis kollat tider tills imorgon och det ser ut att jag får gå till skolan ifrån Töreboda om jag inte vill vänta i tå timmar på en buss som kör ut mig till skolan.. jag kommer ställa klockan på halv 7 och sedan ta en buss härifrån klockan 8 till skövde och sen vidare till töreboda. Usch mår illa av tanken att hålla på att åka buss hela tiden men jag pendlar ju åtminstonde inte och det är jag jävligt glad över.
Nu sitter jag iallafall och kollar på tv med ett glas vin och bebe i mitt knä.
Snart ska man göra rent Tiffanys bur och bada henne men känner först att bara ta de lugnt en stund. Jag vet jag skrev igår att jag skulle ta tag i livet och göra massor idag men ni vet hur lat jag är.. träningen gick också skit men ska försöka börja träna på sötåsen lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0