Sorry

Ledsen för det wierda inlägget för en stund sen men ozzy såg att jag hade en blogg och var bara tvungen att skriva.
Men ja dagen har varit gött började 12:00 och slutade 16:10 sen drog man in tillTöreboda me Markus,Robin och Liam sen blev det några timmar av garv och ja allt möjligt. Trivs fett mycket här! och imrgon kommer Malin att förmodligen att sova här hos mig och då ska vi dra in till Töreboda köpa massa gött och sen blir det filmmys och massa flummande. Kommer bli as kul och längtar verkligen. Känns underbart med en tjejkompis som verkligen finns där för en!
Imorgon på dagens schema blir det massa grupp övningar på förmiddagen och eftermiddagen har jag svenska.
Aja tänkte ta och sova lite nu blir kanske lite bloggande innan jag drar till skolan imorgon och en bild på dagens outfit kanske.
(HAHA Markus<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0