TILLBAKA!

Kom igentligen hem igår men åkte till nisse och sov där inatt så kom inte hem till valtorp förrän för 2 timmar sedan.
Så jag går nu alltså på gymnasiet och jag har så mycket att skriva men känner att det skulle bli så långt att ingen skulle orka läsa allt så beskriver allt med ett ända ord.. underbart! Fan vilken bra skola och underbara personer!
Jag var ju såklart skit nervös i början men allting ändrades helt och i fredags ville jag verkligen inte därifrån och nu längtar jag tills det är måndag. Det är knäppt, för vem skulle någonsin längta till måndag...? men jag gör faktiskt det och jag är lika chockad jag..
Ska Ta med mig datorn när jag åker till gymnasiet så ni slipper behöva vänta en hel vecka innan jag bloggar igen, känns då rätt så meningslöst att ha en blogg.
men bloggar lite senare ikväll eftersom mamma ska ha besök och skit och jag måste vara en jävla slav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0