Underbar dag

Har varit en underbar dag med sol och värme hela dan. Lite sög det ju att man var tvungen att städa hela huset på kvällen men..
Imorgon blir det iallafall Smögen!!! Ska vara borta hela helgen och kommer hem på söndag kväll. Kommer bli as kul och kommer ta fett mycket bilder. Tagga sola och bada! Hoppas på att det kommer vara tillräckligt mycket sol så jag blir riktigt brun till gymnasiet, vill ju inte komma likblek när jag fått reda på att Liam varit på Malta och blivit brun... *avundsjuk som fan*
Aja inatt ska man plåga Adam eftersom han lovade igår att han skulle vara uppe me mig så länge jag ville inatt, så nu inatt ska jag absolut inte sova så han får plågas lite med att inte få sova.
Ska ladda ner lite filmer som jag kan se samtidigt som jag plågar Adam och själv hålla mig vaken om det så krävs.
(bild som brorsan tog på sin sköldpadda idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0