Julafton

Ska nu sätta igång med min bloggning (tror jag..). Det har blivit så lite tid för att blogga eftersom jag hela tiden umgås med kompisar och inte alltid har till gång till en dator. Men nu har jag iallafall jullov och ska försöka blogga bättre. 
Det är julafton idag och jag mår piss, har blivit sjuk tack vare att en viss person (Markus) smitta mig. Har även tappat rösten så kan knappt prata, verkligen perfekt för mig som pratar exakt heeela tiden. Tur att jag inte har skola nu så att jag kan vila upp rösten så att jag kan prata på sen igen.
Idag blir det som vanligt "kalle anka" klockan 3, sen "kan du vissla johanna", sen julmat och sen JULKLAPPAR!
(gammal bild)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0