Nyårsplaner

Nu har jag allt planerat. Jag känner mig bättre idag och jag och mamma har kommit överens om att hon skjutsar mig på söndag morgon till markus så jag får mer tid att bli frisk. Ikväll åker jag till nisse och sen är jag där ända tills  jag åker till Markus. Sen på nyår så kommer min Ida också. Jag är riktig taggad inför nyår och jag längtar efter Markus, eftersom vi båda bor på skolan så sover vi ju med varandra 4 nätter i veckan och nu är det jullov och då har vi inte varit lika mycket med varandra.
Iallafall snart åker willes kompisar och sen drar även wille. För mig blir det att sitta vid tvn hela dagen och försöka bli friskare.
(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad söt du är !

Svar: tack :)
kalo.blogg.se

2013-01-02 @ 14:11:16
URL: http://soldtothedevil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0