Sjuk

Är seriöst dödligt sjuk nu, tror jag. Jag har tappat rösten, har en förfärlig huvudvärk och mår bra allmänt piss. Känner mig en aning stressad också eftersom jag ska till Markus för att fira nyår snart men mår jag såhär dåligt kommer det inte bli en trevlig nyår precis...
Iallafall det var en trevlig julafton igår men slutade med att mamma fick hjälpa mig upp i sängen för att jag mådde så dåligt. Nu är man hos pappa och ska "fira" jul här. Fick nyss min julklapp utav pappa som var 1500kr. Fick även 2000kr igår sammanlagt sen har jag nog några tusen redan så jag är ju typ rik nu!
Nu ska jag iallafall titta på film och mysa till det och hoppas på att jag blir frisk.
Här kommer lite bilder ifrån igår!

Kommentarer
Postat av: Idaaaa

Va bra, då kan du ju köpa en stekpanna sen!!!!!

Svar: Ja de kan jag ju!!
kalo.blogg.se

2012-12-25 @ 20:22:29
Postat av: Mimmi

Fiin julgran!<3

Svar: tack :)
kalo.blogg.se

2012-12-26 @ 17:49:12
URL: http://www.mimmiforlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0