18:44

Förlåt om det tog lite tid innan jag lyckades blogga men efter natten i tältet pallade jag ingenting förrän nu.
Det var iallafall otroligt kul men det blev bara jag och Moos. Vi hittade en äng som verkade bra typ 5 km ifrån där jag bor kändes det som. När vi väl hittade stället och skulle ta upp tältet upptäckt vi att vi glömt tält pinnarna.. så vi gick hela vägen tillbaka igen, hämtade pinnarna och tillbaka till stället igen.. Sen vaknade vi typ halv 5 och drog hem till mig för att fortsätta sova eftersom det var fett obehagligt för det var stenar som stack upp ur marken under oss. Klockan halv 4 ungefär kom pappa och hämtade mig och så drog man till fkp handlade lite snabbt och sen när man trodde att man skulle till Tidaholm så åkte han mot Vartofta för att hämta en tyngdlyft grej. Ville verkligen dö när jag såg att han svängde in på en väg mot Vartofta och hoppades på mitt liv att jag inte skulle möta mitt ex som det nyss tog slut med.. Iallafall när pappa svängde in på en gård kom två hundar springande mot oss och den ena var så jävla lik en killes hund jag känner typ och efter ett tag då dom höll på att packa in i bilen (jag satt fortfarande kvar i bilen) hörde jag en röst som var så lik den här killen och då var jag bara tvungen att sticka ut huvudet ur dörren och jo där var han och de var en aning pinsamt eftersom jag så ut som jag vet inte vad.. osminkad och trött som fan.. så aa en aning pinsammt och när vi åkte därifrån fick jag reda på att min pappa kände killens mamma, världen är liten asså. Iallafall nu sitter jag ute på balkongen och väntar på att pappa ska komma med min sallad. Imorgon blir det la att bara slappa om inte nån kompis har tid att träffas.
Tältet var inte perfekt ihop byggt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0