ÄNTLIGEN HEMMA!

Okej igentligen kom jag hem för några timmar sen  men jag har varit upptagen med att dusch,fika,snacka me mamma och kolla på gamla filmer på mig och syskonen så aa jag har varit en aning upptagen tyvärr.
Iallafall känns awsome att vara hemma igen och allt är så lugnt nu inget stök, inte godis som lockar överallt, bara lugn och ro. jag trodde att jag skulle ha gott upp as mycket den här veckan eftersom jag har ätit massor av chips,nötter,glass,pissa,thaimat,choklad...osv men jag har bara gott upp ETT KILO... känns hemskt för jag vill få lite mer fett på bena och rumpan så byxor kan vara snyggt på mig och passa perfekt men nej drömmen och snyggare kropp fortsätter.
Aja nu tänkte jag sova så blir inte mer bloggande inatt.
(saknar den gamla tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0