Bara jag som måste tänka efter vilken dag de är..?

Jag kommer seriöst inte på vilken dag de är idag?
Det är nånting som är riktigt bra med skolan, man vet alltid vilken dag de är när man går i skolan.
På tal om skolan de är bara 16 dagar kvar tills jag börjar gymnasiet!!! Helt fucking otroligt att det gått så snabbt, shit va kul det ska bli!!! Fast jag börjar bli en aning nervös... Och jag hoppas verkligen att jag hamnar i samma klass som Liam så att han kan hålla reda på läxor och sånt åt mig. Nån gång denna veckan elr nästa sticker man in till stan me mamma och shoppar nya kläder och smink. Sen dagen innan jag börjar ska jag klippa mig och färga håret. Jag förbereder mig verkligen för jag måste börja med ett bra ryckte, för jag kommer inte överleva gymnasiet om jag ska fortsätta på de gamla..
Aja today ska man pyssla om Tiffany och Albin. Ska bada dom, städa deras burar, ge dom massa godis och annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0