Bloggdesign snart klar

Snart är den klar syrran ska bara fixa lite små detaljer idag. Blev ganska nöjd och jag bytte mitt rum mot designen så på måndag byter jag och syrran rum. Kommer bli trångt i hennes rum för de är typ en garderob och jag har massor med möbler att få plats med, ockjså en jävla kanin och hamster bur.. Jag kommer kvävas där inne och sen har rummet inget fönster heller. Jag får stå ut den sista tiden som är kvar av sommaren för sen kommer jag bara komma hem på helgerna och lov. Iallafall mitt liv känns ganska fucked up nu, as svårt att sova på kvällarna, har inget att göra på dagarna osv..
Idag ska jag försöka sola lite när solen är framme, träna och lyssna på musik heeela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0