FISK!<3

Så onsdag nurå och idag tänkte jag vara med bröderna hela dan eftersom de tydligen är på glatt humör och då är det underbart att bada och spela fotboll me dom. Vaknade typ 9 idag utav att dom sprang runt i huset och skrek som jävla apor men orkade inte gå upp förrän 11.
Nu när man loggade in på datan och kollade bloggen så var det helt plötsligt 18 kommentarer och innan jag la mig igår var det 14, tack Kevin för att du är en sån underbar blogg läsare och berättar för mig om fisk<3
Jag tänkte faktiskt sluta me fisk lite diskret som jag gjorde me kött min morsa kommer få värsta dampet på mig nu men det blir en utmaning eftersom jag älskar rökt lax med romsås och potatis, så gott!
Jag är en ganska hemskt person igentligen... jag fattar inte hur jag kan sitta och äta oskyldiga fiskar sådär dom som har fått en krok i munnen och kommit upp på land och inte kunnat andas mer... det är en plågsam död.
Aja tänkte dra ut och bada nu och låtsas att jag är en oskyldig fisk som kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0