Hel dag med familjen

Har varit med familjen hela dagen i Hjo. Vi käkade glass och badade i vättern lite snabbt. Var även inne på hem och hobby och mamma köpte lite grejer. När man kom hem badade man med bröderna i poolen (mycket varmare än i vättern) sen städade man huset och nu ligger man i sängen och läser en bok och lyssnar på musik. Försöker hitta täckning till mobilen för behöver smsa me lite kompisar nu men fuck it de finns inte nånstans.
Imorgon ska man kanske till sommarland med familjen, mammas kompis och Hanna. Blir la trevligt ska försöka bli lite brunare när jag ändå är på den ozonfria zonen. Seriöst finns verkligen inget som skyddar mot solen där man blir illröd efter 5 min ute i solen så brukar försöka hålla mig i skuggan om jag inte klenat in mig i solkräm.
Planerar även att dra på bio med syrran snart eftersom vi ick biobiljetter av Nisse, as shysst. Tänkte fråga nån kompis ifall nån hade lust att hänga me men alla är så upptagna nu för tiden. Har träffat mina närmaste vänner två gånger under sommarlovet, två gånger... det är lixsom as lite så de typ suger att jag bara suttit hemma och inte gjort ett skit. Men sånt är livet, försöker få lite kontakt med min tydligen döda Liam. Börjar fan bli orolig att det hänt han nått. Hoppas på att vi kan träffas snart innan gymnasiet lixsom vi sa att vi skulle göra de men tiden har gått så snabbt. Aja ska läsa klart sista sidorna i boken sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0