Hemma för en stund

Kom hem ifrån Crusingen och har käkat och gått på toa (höll på att dö i bilen..!) och nu satte jag mig vid datorn lite.
Åker iväg till fkp senare inatt för att hämta syrran som är kvar där, igentligen behöver inte jag åka med men jag bara älskar att åka bil i natten.
Iallafall det var kul på crusingen efter att syrran och hennes kompisar drog ut så satt jag och pappa kvar i bilen och parkerade så perfekt att vi inte behövde gå ur bilen och kunde sitta där och titta på alla bilar som åkte förbi. Efter ett bra tag började vi ströga runt och sen drog vi hem eftersom pappa ville vila en stund innan han skulle hämta elin och pallade inte vara där hela natten.
Såg inte någon av idioterna där och känner en sån jävla lättnad eftersom jag överlevde både flygfältet och crusingen. Jag har äntligen fått lite tur i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0