Höll på att dö

Vi åkte och badade i vänern idag och det var jätte blåsigt så det var enorma vågor och det blev ett totalt jävla kaos när jag och mina syskon skulle utmana ödet och simma dit det var värst vågor. Det gick bra tills min 11 åriga lillebror åkte mot stenarna eftersom jag tappade greppet om han och han började skrika och gråta och slåss för sitt liv för att ta sig därifrån, och eftersom jag är lite mammig av mig fick jag panik och försöker dra me honom till stranden igen. Min andra brorsa hade redan tagit sig upp hur lätt som helst, så de var jag, syrran och min 11 åriga lillebror kvar. Då bröt kaoset ut eftersom vågerna blev större och man kom inte därifrån och min lillebror skrek och klängde på mig så jag nästan drunknade och syrran försökte kämpa sig upp själv. Sen åkte min bikini överdel av så ena armen höll jag min lillebror och den andra höll jag kvar bikinin med. Tillslut tar syrran min lillebror så ja kunde fixa till min bikini igen och sen lyckades vi simma in till stranden efter mycket kämpade. Och värst utav allt är min pappa som bara står där och glor på stranden medans vi nästan dör! Jag höll nästan på att skrika till honom att hoppa i och rädda oss istället för att stå där och se på men jag kunde fan knappt andas därute.
När vi tagit oss upp slänger sig min 10 åriga lillebror i också och syrran skulle vara med han ute i vattnet, då tar den oansvariga jäveln tag i brorsan och simmar ut till stället där vi nästan drunknade...! Då tappade hon greppet om han och han simmade för sitt liv för att kunna ta sig till grunt vatten igen och jag bara stog och skrek på syrran, fan va rädd jag blev men tillslut fick jag tag i han och drog in honom. anledning till att jag inte slängde mig ut till dom var att jag tänkte att om jag sticker ut dit en gång till då dör jag verkligen (jag vet hemsk jag är som tänker på mig själv) men jag blev ganska rädd att sticka ut dit igen så istället sträckte jag mig efter brorsan så långt de gick.
Totalt jävla galet allting men ändå så var de fett kul ute bland vågorna innan brorsan fick panik.
Nu är jag fruktansvärt trött efter dagen så jag ska nog snart sova, tänkte bara kolla på nån film först elr nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0