Man måste bara älska Sverige..

Asså vart fan är sommarn!? Jag får damp, det är ju ingen sol. Jag vill ligga och sola elr kunna bada i poolen utan att frysa ihjäl när man kommit upp ur vattnet. Och snart kommer ju den jävla snön igen! Mamma och jag kanske åker till Thailand i vinter. Hon snackade med oss om det och mina tråkiga bröder ville inte hänga med.. deras ursäkter var "jag vill inte flyga", "Det är för varmt" och den klassiska kommentaren av Wille.. "Jag förstår inte språket". När han sa det dog jag en stund.. förstår inte språket, wtf lixsom? Men iallafall hoppas på att vi åker ändå fast då är vi tvugna att inte köpa massa onödigt som godis, fika elr beställa mat lixsom. Det klarar jag av för jag äter inte godis så jag har inget gottesug bara till frukt och grönsaker. Men sen har vi vissa personer i familjen som måste ha minst 10 munkar om dan..kolla gärna hennes blogg där hon tränar och äter nyttigt så himla bra! http://elinys.blogg.se/
Men iallafall hoppas på att vi åker till Thailand eftersom familjen jämt drar till sälen varje vinter. Jag kan inte fatta hur man kan åka till ett ställe där det är ännu mer snö!? Aja men idag tänkte jag ha en extrem slappar dag inte göra ett skit. Och ända gången jag ska resa mig upp ur sängen är när jag ska på toa elr äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0