Project X

Precis sett klart på filmen Project X. Kan ju inte säga att den var så jätte bra som jag förväntade mig men de gick la att titta på.
Jag börjar ju gymnasiet den 15 augusti och känner en aning panik för det är bara en månad kvar typ och jag har inte gjort något ännu lixsom förra sommarn var jag aldrig hemma och nu bara ja sitter här hemma och trökar all day long. Sen är jag fett nervös att börja gymnasiet jag ska ju flytta ut. Jag är lixsom den första ugnen som lämnar boet och det känns verkligen awsome! men samtidigt kommer en oro om att det kanske inte går bra på gymnasiet och sen att mamma får svårt att betala. Men som tur är har jag pengar i nödfall om nått sånt skulle hända.
Iallafall det är måndag idag och jag hade tänkt att dra in och shoppa men syrran tog kortet och sen pallade jag inte dra in själv. I helgen ska man tydligen till idioten i Tidaholm och jag känner verkligen för att spy! Jag vill inte spendera min tid hos han och sen så är han helt sjuk fortfarande och jag litar inte ett skit på han!
då han fortfarande var normal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0