Så underbart!

Man måste bara älska vädret! Helt underbart varmt och jag har blivit brunare bara på en dag. Ska tydligen vara såhär hela veckan, åååh vilket toppen humör jag är på nu. Vi åkte rätt så tidigt till lilla havssjön idag också och det var proppfullt med folk (inte konstigt i den här värmen). Sen när man kom hem köpte man pizza och sen satte man sig på balkongen med pappa och lyssnade på musik och hade det allmänt bra.
Tror vi snart drar till lilla havssjön igen för bröderna nästan dör i den här värmen (mesar!).
Imorgon drar man hem snabbt och hämtar lite mer kläder för mina har tagit slut och jag hatar att använda om kläder utan att dom är tvättade. Så då när jag kommer hem kommer jag gosa ihjäl med tiffany och albin innan jag sticker tillbaka till Tidaholm igen. Har funderat fett mycket på om man ska dra in på crusing på lördag, har ju lixsom inget annat för mig men jag vet inte ifall jag pallar, finns så fett många idioter som kommer vara där.
Iallafall har gett min gitarr till Victor (elr aa jag ska ge den), han blev as lycklig och bara "jag älskar dig karro", "världens bästa vän" haha visste jag att han skulle blivit så glad skulle jag gett den för länge sen.
Aja även om livet är rätt gött just nu känns det ganska ensamt, lixsom 3 veckor sen jag träffa någon elr nått...?
Planerar att träffa moos och ictor på måndag (så att han får sin gitarr), då tänkte jag även fixa mer smink och uppdatera garderoben. Snart gymnasium och då måste man ju ha nya kläder.
Nu tänkte jag iallafall sätta på lite musik och kolla ifall nån är något social.
(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Hannes Grimling

Hej Karro, utmärkt bild att runka till ;)

2012-07-25 @ 22:28:02
Postat av: Hannes Grimling

Hej Karro, utmärkt bild att runka till ;)

2012-07-25 @ 22:28:52
Postat av: Hannes Grimling

jag gillar dina fettvalkar

2012-07-25 @ 22:34:54
Postat av: Karro

tack hannes vill du komma hit och suga på dom?

2012-07-25 @ 22:36:19
Postat av: Anonym

hej idiot, vad är ditt problem igentligen?

2012-07-25 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0