Ska aldrig vara chaufför när syrran ska festa..

Åkte ju med pappa och hämtade syrran inatt och jag har faktiskt lärt mig att jag aldrig ska vara chaufför till syrran.. Vi försökte få tag på henne i typ 20 min, hon svarade inte på mobilen så där stod vi i fkp och visste inte vart hon var. Tillslut svara hon men då ville hon inte berätta vart hon var hon sa att hon var i parken och när vi åte dit och stod där en stund och undra vart hon var ringde vi henne igen och då sa hon att hon var borta vid dagnys och när vi åkte dit hitta vi henne tillslut. Så ja ska verkligen inte vara chafför till henne när jag har körtkort.
Aja kom hem typ 3 elr nått och somnade direkt och vaknade 12 idag, har gått ute med rommel lite och suttit på balkongen och börjat läsa en bok om hitler. Var fett intressant men fick lite ont i röven och behövde vila ifrån läsningen en stund. Fick reda på mycket om Hitlers familj och hans barndom som jag inte visste förut och boken är väldigt lätt att läsa också.
Idag ska man även om, känns så underbart! Saknat mitt rum!! Men först ska man åka och bada i lilla havssjön (tror att jag ska hoppa i denna gången)
Nån gång i veckan ska man åka in till skövde också, ge gitarren till victor och även shoppa nya kläder och smink.
Kommer lite bilder ikväll ifrån dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0