Sommarland

Hemma ifrån sommarland tillslut. Syskonen ville aldrig dra därifrån och jag ville bara hem och lägga mig och sova, var as trött.Tyvärr så tog jag inga bilder idag pallade typ inte. Snart ska jag ner och poppa lite popcorn och lägga mig och titta på film först tänkte jag bara gosa lite med mina älskling, känner att jag inte ger dom tillräckligt mycket med kärlek har blivit så lat på sista tiden.
Fick nyss ett brev ifrån sötåsen. Jag börjar 15 augusti klockan 10:00. Jag har höstlov 29september till 2 novemeber och sen slutar höstterminen 20 december elr nått så det blir en lååång hösttermin men det klarar jag. Är fett taggad nu!!

Kommentarer
Postat av: Syrra

Sluta ljug

2012-07-14 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0