Tisdag

Precis kommit in ifrån ett morgondopp i poolen men mamma och bröderna. Var 27 grader i poolen och 22 grader i luften känns rätt gött, men sen försvann solen när man gick upp och tänkte sola så då gick jag in till datorn istället. Tänkte att jag skulle städa Tiffany och Albins burar så att jag inte bara latar mig idag. Sen måste jag snacka lite med tjejerna för vi ska ut och tälta imorgon och jag måste verkligen komma på vart vi ska dra. Bröderna ska iväg till kompisar idag och syrran är ju tydligen aldrig hemma längre så då blir jag forever alone hemma igen.. Så det blir nog ganska mycket bloggande idag för jag kommer ha fett tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bikini :) allt bra med dig?? kramar

2012-07-03 @ 11:52:55
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0