Töreboda nästa!

Fick nyss ett brev med lite info om skolan och jag kan verkligen inte bli mer taggad nu! Det ända jag är nervös för är om jag får dela rum med nån helt vrickad person, därför försöker jag övertala Liam att dela rum med mig så jag slipper oroa mig men den lilla jäveln vill bara ha ett rum för sig själv.
Läste igenom alla regler som var där... omg det var mycket regler. Jag tror jag ska kunna hålla alla även om mamma inte tror jag ska kunna hålla den med att det inte är tillåtet med alkohol. Vilken bra mamma som litar på mig så mycket. Ne men det kommer bli awsome och dehär kommer verkligen förändra mitt liv.
Ikväll drar jag in med syrran till skövde och kollar på snow white and the huntsman, uppdaterar lite när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0