Tuff dag

Hela dan har man arbetat bort för att få tankarna på annat. Rensat hela rabatten och planterat om jordgubbsplantor. En myr jävel bet mig på röven så har fett ont där nu, asså ja svär hade jag fått tag i det fanskapet hade den inte haft nått huvud kvar! Har även blivit solbränd på ryggen utan att det var sol, lyckat! Men annars har dagen varit bra och jag har tröst ätit kladdkaka som en idiot samtidigt man slet i rabbatten. Sedan har man tagit dopp i poolen lite då och då för att kyla ner sig, riktigt glad att vi har en pool vet inte hur jag skulle överleva annars.
Imorgon drar jag in till fkp me mamma för att handla och hon ska fixa naglarna. Sedan på kvällen kommer moos och tess och sen drar man vidare till skogen och tältar. Längtar för jag måste verkligen träffa dom nu och snacka om allt som hänt. Sen på torsdag drar man till idioten i Tidaholm och stannar där till söndag elr måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0