Världens cp-mobil

Mobilen dampar sönder just nu kan inte överföra några bilder elr nått. så det kommer ta lite tid innan bilderna på nya rummet kommer. Iallafall så sov jag i det nya rummet inatt för jag och elin bytte redan igår kväll. Ser ut som fan i hallen där alla elins saker är förutom sängen som vi precis fick klar. Alla mina saker är på mitt nya rum nu och jag har upptäckt att jag har ganska mycket smink, lite onödigt att ha så mycket när jag bara använder 10% av allt smink lixsom men man vet aldrig när man ändrar sminkstilen och då är det bra att ha mycket att välja på.
Men idag ska jag inte göra så mycket piss väder så blir att mysa till det inne med popcorn och film hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0