Lördag

Lördag idag då och man sitter hemma och tittar på tv. Mamma jobbar och kommer hem i eftermiddag då ska man sen ikväll käka thaimat och mysa till de me mamma nu när syskonen är borta. Men just nu har man fett tråkigt och samtidigt inte känner för att göra något och jag tror inte heller jag kommer göra något idag har ingen ork alls.
Igår kom man hem typ 11 ifrån att spenderat kvällen med underbara kompisar men ändå känner jag att det hade varit bättre att stannat hemma och låst in mig på rummet. Aja hoppas att de blir bättre snart nästa vecka kanske man sticker till gbg för att träffa Liam som man inte träffat på månader börjar verkligen sakna min lilla bästis! Iallafall nu ska jag gå ut i köket och kolla ifall det finns nått att äta.
bild ifrån sommarland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0