orkar inte vänta på nån header/design börjar blogga ändå

Okej kände verkligen att jag var tvungen att börja blogga igen och nu skiter jag i om syrran aldrig kan fixa en design/header till mig. Iallafall så har syrran tagit bort flera utav bloggarna jag haft och nu skapade jag en ny men problemet är att jag inte kan göra en design elr nått och såklart vill inte syrran hjälpa mig så nu börjar jag blogga ändå. Iallafall slutat nian och andra veckan på sommarlovet. Solen lyser, livet leker, nu kör vi! Kom in på sötåsen och ska börja där i höst. Kommer bo på internat eftersom de är typ 8 mil dit och palla åka fram och tillbaka. Så i höst flyttar jag!! Kommer bli grymt dehär. Men iallafall nu ska man dra in till skövde och kolla på bio med familjen, fråga inte vilken film för har ingen aning bröderna valde lixsom och har inte frågat vad de blev så blir en liten överaskning när ja kommer dit. Helgen kommer bli grym med syskonen hos pappa så då spendrar man helgen me kompisar och pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0