Galen natt

Jag är helt totalt jävla slut... Sov bara två timmar natten då vi igentligen skulle vara uppe till försten som somna (slog ju vad med Ida) Men sluta med att i det pentry vi var i blev det en bitterfitta där så fruktansvärt jävla sur och otrevlig så då ställde vi in natten och gick tillbaka till vårat pentry men problemet var att jag ahde druckit energi dryck och käkat massa choklad så jag var pigg. Så sov bara i två timmar eftersom jag skulle upp klokcan 7 och gå till Töreboda med Moos för hon skulle ta bussen till skolan. När jag kom tillbaka till skolan efter att hon suckit iväg så gick jag till Markus säng och sov i typ en halvtimme tills han var klar med utvecklingssamtalet och hans mamma väckte mig. Extremt pinsamt eftersom jag såg ut som fan och det var inte precis så jag ville att hans mamma skulle se mig första gången. 
Sen så var det dags för mitt utvecklingssamtal och det gick bra ligger medel i alla ämnen (som vanligt..) och jag har nu valt inriktning. Nu väntas bara 2 veckors praktik på en mjölkgård...
Påvägen hem så käkade man donken och sen hängde med bröderna på bio och nu är jag tillbaka i min säng och känner att jag snart somnar. Har försökt i typ all evighet att försöka hitta bra busstider till Markus men det kommer nog sluta med att jag är hemma imorgon tyvärr... suger kukfittaballesnopp, ifall jag är arg? ja.
Ska iallafall titta på portkod 1321 och käka nötter/choklad/glass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga om du är från Åland?

Svar: Det är jag inte, varför undrar du?
kalo.blogg.se

2012-11-22 @ 15:39:50
Postat av: Amanda Roos

Oj, vad fin bild på dig ! :)

Svar: Tack! :)
kalo.blogg.se

2012-11-23 @ 09:25:02
URL: http://nattstad.se/amandaroos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0