Man kan ju undra vad som hände inatt...?

Jag vaknar upp med ett enormt blåmärke på mitt ben. Jag sov hos Markus inatt och man kan ju undra vafan han gjorde me mig (?). Ne men jag tror att jag slog i fönstret när jag och Ida klättra ut för att dra till hans pentry. Sen vaknade jag halv 8 och skippade frukost för att kunna göra i ordning mig för skolan, såg ut som fan när jag vakna eftersom vi hade varit vakna ett tag. Jag hade även duschat med kläder på 2 ggr under kvällen, en gång "frivilligt" (vi körde sanning elr konka) och den andra gången drog Niko in mig i duschen och så blev mina sista par mjukisbyxor blöta... Iallafall en grymt kul kväll även om den var lite seg i början.
(mitt blåmärke...)
(myste till det i pentryt med ljus och julmusik<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0