Sjuk

Sitter här hemma och har blivit sjuk, stannade hemma ifrån praktiken igår och det blev även att stanna hemma idag. Tror nog inte att jag kommer orka med att arbeta på en gård imorgon heller eftersom jag hjälpte mamma att städa lite idag och jag blev totalt slut efter bara ha damsugit övervåningen. Sen kommer även Markus imorgon och jag hoppas verkligen att jag är lite piggare än idag och kan heller knappt prata så hoppas på att jag fått tillbaka rösten. Iallafall jag har tagit en dusch, en huvudvärkstablett och sitter vid tvn och hoppas jag blir bättre.
(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Fannie

Synd att du är sjuk, hoppas du blir bättre snart, krya!

Svar: tack<3
kalo.blogg.se

2012-11-22 @ 15:04:10
URL: http://funsilove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0