Tisdag

Lite kort om dagen:
  • Prov (gick skit..)
  • Lektioner
  • Dans
  • Vara med den underbaraste personen någonsin!
  • Springande ute i mörkret med Pernilla
Som jag skrev i inlägget innan skulle jag ha prov i idrott, det gick verkligen skit eftersom vi tydligen skulle lyfta alla träd osv framför en hel grupp.. jag vägrade totalt eftersom jag hatar att gör något praktiskt framför massa personer som glor.
Sen var det även dans idag och det gick bra som vanligt, längtar tills vi ska göra dansuppvisning och jag verkligen har lärt mig allt och det sitter perfekt!
Sen så har man flummat med kompisar som vanligt.
Helt okej dag men nu tänkte jag dra mig sängen för är helt slut efter springandet i mörkret med Pernilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0