Flum-kvällen

Igår kväll var helt galet kul. Började med att vi klena på ansiktsmasker och sen satt och snackade en stund efter att vi tagit av dom så började vi spela "tecken" och fortsatte spela de i typ 2 timmar och "tecken" var det roligaste kortspelet jag någonsin spelat! Efter den galna kortspelet gick vi och käkade kvällsfika och när vi kom tillbaka så förstörde Emil kortleken så då pallade vi inte fortsätta spela och sen bara man satt och snackade med ett antal personer och sen när klockan var 10 och alla stack så började flummandet på hög nivå. Pernilla sprang runt med en stol och drog på golvet så ingen kunde sova under oss och sen stod hon på toastolen och ramla i med ena foten! Det var det roligaste som någonsin hänt mig! Fy fan va jag garva åt henne och nu vet typ hela skolan om det (snart). Sjukt grym och galen kväll, tack mina underbara rumskompisar som gjorde den så fruktansvärt awsome!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0