Flytta

Imorse diskuterade jag med mamma om att flytta till en lägenhet när jag börjar 2an.
Eftersom det är så dålig isolering och fruktansvärt dyrt att bo på internat så tjänar jag mer på att ha en lägenhet inne i Töreboda. Såklart kommer jag ju dela lägenhet med kompisar så att det inte blir så himla dyrt med hyran. 
Känner mig riktigt taggad för jag kommer ju aldrig åka hem till valtorp mer isåfall och så kommer jag ju kunna ha mina egna möbler och ta med mig Tiffany och Bebe. 
Ska fixa sommarjobb och näår jag flyttat till Töreboda ska jag börja jobba på helgerna och kanske efter skolan nån gång så kommer ju hela tiden lite pengar rulla in. Sen har jag ju såklart jävligt mycket spar pengar och kommer fortfarande få bidrag eftersom jag pluggar så långt bort. Livet löser sig riktigt bra för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0